Seznamovací pobyt prvňáčků

$article->head

DRAČÍ VÝPRAVA

V pondělí 21. 9. ráno jsme vyrazili autobusem do Sloupu v Čechách na seznamovací pobyt – Dračí výpravu. Po příjezdu jsme se nejdříve ubytovali v chatičkách a potom jsme se šli ven proběhnout a zařádit si na prolézačkách. Po výborném obědě jsme si chvilku odpočinuli a potom nás čekal výlet do Samuelovy jeskyně. Tam jsme hledali dračí zuby a rozdělili se do skupin. Potom jsme se pustili do plnění prvního týmového úkolu – hledání a skládání dílků puzzle. Po cestě zpátky jsme se zastavili ve skalním divadle, kde jsme si zahráli pohádku O veliké řepě. Nejvíc se nám ovšem líbilo probíhání skalními chodbami. Po návratu jsme slupli večeři a než se setmělo, tak jsme ještě venku soutěžili v přetahování lanem. Téměř všichni jsme po večerní sprše ihned usnuli únavou.

Na druhý den jsme se, po vydatné snídani, chvíli učili – český jazyk a matematiku a před obědem jsme si venku zahráli různé hry. Oběd byl opět výborný. Po poledním klidu jsme vyrazili na výlet na skalní hrad a na rozhlednu. Na hradě se nám moc líbilo, asi nejvíce nás zaujala hladomorna. Na rozhledně byl krásný výhled na okolní krajinu. Po cestě zpátky jsme splnili další úkol – hledali jsme, co nepatří do přírody. Do tábora jsme se vrátili přesně na večeři, po které jsme venku prolézali strachovým tunelem. Všichni jsme to zvládli. Potom jsme se přesunuli do „učebny“ a zhodnotili celý den a splněné úkoly. Mezitím se setmělo a tak jsme se mohli vydat na netrpělivě očekávanou noční stezku odvahy. Všichni jsme ji dokázali projít a na konci nás čekal poklad. Potom jsme se už těšili do postýlek, protože jsme byli dost unavení.

Třetí den ráno po snídani jsme ve skupinách dotvářeli a zdobili velké draky, vyhodnotili dračí soutěže a ještě jsme si stihli dojít na zmrzlinu. Po dobrém obědě jsme se rozloučili a vyrazili zpět do Zákup.

Přesto, že se některým z nás stýskalo po rodičích, jsme pobyt nakonec všichni zvládli a celá dračí výprava se nám moc líbila.