Den pro školu
Jak se tvoří značka?
V pátek 1. dubna nás přijela navštívit PR managerka Gabriela Dvořáková, dobrovolnice z programu Den pro školu.
Za tímto programem stojí Nadace České spořitelny, projekt Začni učit a Q Designers, inovační studio se zaměřením na design služeb a produktů s pozitivním dopadem. Cílem projektu je propojovat dobrovolníky z praxe s učiteli, kteří připravují žáky na okamžik, kdy si budou muset zvolit další studijní zaměření. Dobrovolníci z nejrůznějších pracovních odvětví přijíždějí do škol, aby žáky inspirovali svým příběhem. Děti se tak mohou seznámit s lidmi, kteří svou práci milují, rozumí jí a neváhají se podělit o své zkušenosti a životní příběh.
Gabriela Dvořáková nám představila svou práci ve sklářské firmě, kde má na starosti marketingové oddělení a zasvětila nás do tajů tvorby značky od pouhého vnímání zákazníkem až po uskutečnění nákupu. Vysvětlila, jak se rozvíjí značka, aby uspěla na zahraničních trzích, jak se dělá reklamní kampaň a co vše spadá pod pojem marketing. Podělila se o své zážitky z Japonska, Číny i Dubaje. Ve workshopu se žáci zamýšleli nad tím, jaké značky proslavily naši zemi ve světě, vybírali influencera, který by propagoval určitou značku a tipovali nejcennější značky světa.
Za inspirativní setkání a náhled do světa marketingu a reklamy děkujeme a těšíme se někdy příště na shledanou!
Mgr. Ivana Vobořilová
Připojené fotografie
Autor: | Mgr. Ivana Vobořilová |
Publikováno: | 04.04.2022 |
Třída: | 8.A |