Ohlédnutí za distanční výukou
OHLÉDNUTÍ ZA DISTANČNÍ VÝUKOU
PĚTILÍSTEK DISTANČNÍ VÝUKA
NAPIŠ DVĚ SLOVA, KTERÁ VYJADŘUJÍ 2 VLASTNOSTI DV
Samostatnost, technika, počítač, domov, HellSmarty, číslo 6, obtížnost, problémy s technikou, smutno, doma, domov
NAPIŠ TŘI SLOVA, KTERÁ VYJADŘUJÍ NEJČASTĚJŠÍ ČINNOSTI PŘI DV
Učení, Viktor, spaní, sedění u počítače, nudění, Teamsy, Onlineučení, květina s otázkou, český jazyk, matematika, poslouchání, psaní, koukání, volání, bez paní učitelky, sedět za kamerami, odpojit a připojit, listy na týden, vstávání v 7:00, úkoly
NAPIŠ VĚTU SE ČTYŘMI SLOVY, KTERÁ VYJADŘUJE DV
Naučila mě být samostatnou.
Učení z našeho domova.
Horší než ve škole.
Jsem pořád na počítači.
Učíme se doma Online.
Doučila jsem se vlastivědu.
Teamsy jsou každý den.
Nemůžu vidět svoje kamarády.
Plním úkoly na počítači.
NAPIŠ JEDNO SLOVO, KTERÉ SE TI VYBAVÍ, KDYŽ SE ŘEKNE DV.
Stesk, počítač, Online, koronavirus, nuda, HelloSmarty, štěk, Teamsy
NEDOKONČENÉ VĚTY
Distanční výuku oceňuji za:
vstávání, _HelloSmarty, práce na pracovních listech, naučila jsem se být samostatná, umím líp na počítači, mohli jsme se vidět aspoň videt na dalku, nevstávání brzy, umím zacházet s počítačem, to že aspoň přes kamery, není moc náročná
Na distanční výuce bych vylepšil:
připojení na HelloSmarty, hodně věcí, připojování, čtení, hluk na Teamsech, mikrofony
Nejpohodovější na distanční výuce bylo:
měla jsem více času, počítání do 1 000 000, měl jsem klid, že ke mně přišel můj pejsek Jack, že jsme měli ve středu odpolední hodinu dobrovolnou, mohla jsem si přispat, matematika, pracuji z domova, pro mě nic, mohla jsem déle spat, teplo domova
Při distanční výuce jsem byl machr na:
český jazyk, HelloSmarty, pády, nic, matematiku, vlastivědu, přírodovědu, úkoly z matematiky, práci s mikrofonem, byl jsem doma sám
Při distanční výuce jsem zápasil s:
Vlastivědou, přírodovědou, s pády, vzory, s novým učivem, sekáním, mikrofonem,připojováním, českým jazykem, matematikou, s domácími úkoly, připojením na internet, chatem, s paní učitelkou a internetem
Paní učitelka mi pomohla s:
vlastivědou, Teamsy, paní učitelce jsem velmi vděčný za to, že když jsme měli nové učivo, tak to vždy krásně vysvětlila a já to vždy potom chápal, HeloSmarty, že s mamkou se nám nešlo připojit a paní učitelka nás to naučila, s matikou a českým jazykem, s domácími úkoly, přírodovědou, se vším, co jsem potřebovala, s něčím, co nechápe ani maminka, radami, dala mi prostor k mluvení, se starostmi, které jsem měl
Rodičů si vážím proto, že:
mi pomáhají, měli toho hodně, to se mnou zvládli, jelikož jsem někdy jako neřízená střela, a taky proto, že měli vlastní starosti, mi říkali to zvládneš a podporovali mě, mi hodně pomáhali, mi se vším pomůžou a jsou s námi, motivovali mě, abych se nezvzdávala, ze jsme se aspoň jednou viděli naživo, jsou trpěliví a dělaji se mnou úkoly
Moje 3 NEJ v tomto pololetí:
vstávání, učení, pracovní činnosti, pády, počítání do 1 000 000, HelloSmarty, nejhroznější, nejméně kamarádů, nejkoronaviruský (tohle slovo jsem nechala v celé jeho kráse), úkol z přírodovědy počasí, počítání s nulami, matematika, 1 z VL, 1 z M, 1 z Př, nemusíme brzo vstávat, aspoň párkrát ve škole, můžu o hodině jíst, když jsme byli ve škole, když jsme se uzdravili z koronaviru, jarní prázdniny v zimě, samostatnost, vstávání v 8 hodin, že jsem to přežil
CO JEŠTĚ NEBYLO ŘEČENO O DISTANČNÍ VÝUCE A JE POTŘEBA TO ŘÍCI
Jít do školy.
Stýská se mi po škole.
Chci vymazat 1. pololetí.
Já bych chtěla poděkovat, že jste mi pomohla se vším, s čím jsem jsi nevěděla rady.
Distanční výuka je moc dlouhá, už bych chtěla být ve škole.
Nebaví mě dělat domácí úkoly.
Učení ve škole je lepší.
Chybí mi kamarádi a paní učitelka.
Paní učitelko, mám vás tak moc rád, že jste mi pomáhala.
Chtěla bych poděkovat rodičům, tetě a babičce.
Děkuji paní učitelce, že nám pomáhala dělat krásný den.
Chtěla bych sdělit to, že vy nám s tou distanční výukou nejvíce pomáháte, a proto to všichni dobře zvládáme, a proto vám za to musím moc poděkovat a taky za to, co pro nás děláte. Moc vám děkujeme.
Moc se mi nedaří.
Doufám, že se už v únoru uvidíme naživo!!!
Autor: | Mgr. Marcela Kopřivová |
Publikováno: | 21.02.2021 |
Třída: | 4.B |