Dotazníková akce
Vážení rodiče,
děkuji Vám všem za čas, který jste věnovali vyplnění dotazníku „Distanční výuka“. Dotazník jsme rozeslali 222 rodičům žáků 3. – 8.tříd, zpět se nám vrátilo 140 vyplněných dotazníků (63%).
Jako přínosy distanční výuky vidíte:
a) žáci se ve větší míře naučili ovládat digitální technologie - 58%,
b) žáci jsou samostatnější - 56%,
c) žáci se mohli učit vlastním tempem - 29%,
d) žáci se mohli učit i z dalších zdrojů informací - (27%).
Jako negativa distanční výuky vnímáte:
a) nedostatečný kontakt se spolužáky - 76%,
b) nedostatečný kontakt s učiteli - 55%,
c) závislost na internetovém připojení - 51%.
Učitelé sjednotili a zkoordinovali postup při distanční výuce a upravili rozsah učení a povinností žáků tak, aby na žáky nebylo kladeno velké množství úkolů a zadané práce - uvádí 85% rodičů.
Spokojenost se současnou distanční výukou školy - uvádí 82% rodičů.
Čas, který trávíte při úkolech s dětmi - 39% rodičů tráví s dětmi při úkolech 2 hodiny a více.
Četnější online výuku by uvítalo 23% rodičů, 64% ji vidí jako optimální, 17% rodičů uvádí, že online výuky je příliš mnoho.
A co by rodičům při distanční výuce nejvíce pomohlo?
a) jednotná komunikační platforma – 18%,
b) výraznější podpora dítěte ze strany učitele - 10%,
c) kurz pro rodiče, jak pracovat s informačními technologiemi - 8%.
Děkuji všem, kteří pomáhají dětem, ale i nám vylepšovat podmínky vzdělávání na dálku.
Autor: | Mgr. Čestmír Kopřiva |
Publikováno: | 17.03.2021 |
Ročník: | 2020-2021 |